Mobilitātes veicināšana

MŪSU VĒSTURE

Dacia misija jau kopš tās pirmsākumiem ir bijusi sniegt iespēju pēc iespējas lielākam cilvēku skaitam iegādāties jaunu, uzticamu automobili ar pietiekamu pamata aprīkojumu. Laika gaitā zīmols ir attīstījies. Tas ir spējis pielāgoties klientu prasībām, vienlaikus saglabājot savu DNS. Tomēr, lai to panāktu, Dacia vairākas reizes lauza ierastās shēmas un virzīja automobiļu tirgu uz priekšu. Katrs no  vadošajiem modeļiem savā ziņā bija revolūcija.
DACIA – DIVREIZ DZIMIS ZĪMOLS
Dacia tika dibināta Rumānijā 1966. gadā ar skaidru mērķi – piedāvāt modernus, uzticamus un ekonomiskus automobiļus visiem Rumānijas iedzīvotājiem. Iedvesma zīmola nosaukumam nāca no tā, kā rumāņi sauca pašreizējo Rumānijas teritoriju.

Dacia iegāde, ko 1999. gadā veica Renault, bija stratēģisks pavērsiens. Tika sperts milzu solis kvalitātes jomā. Dacia kļuva par Groupe Renault zīmolu.
LOGAN PIRMIZRĀDE 2004. GADĀ …
... bija zīmola atdzimšanas simbols. Logan bija moderns un izturīgs ģimenes sedans, kas paredzēts jaunajiem tirgiem un tika piedāvāts par nepārspējamu cenu – 5000 eiro. Tā bija revolūcija automobiļu tirgū, un modelis uzreiz guva īstus komerciālus panākumus, turklāt arī Rietumeiropā, kur Logan parādījās 2005. gadā.
SANDERO PIRMIZRĀDE 2008. GADĀ
Sandero bija otrais lielais Dacia jaunums, kas piedevām kļuva par zīmola lielāko komerciālo panākumu. Pateicoties daudzajām priekšrocībām – lieliskām proporcijām, praktiskai un daudzpusīgai virsbūvei, pieejamai cenai – Sandero kļuva par vislabāk pārdoto automašīnu Eiropā.
DUSTER PIRMIZRĀDE 2010. GADĀ
Duster ir vēl viens Dacia modelis, kas atspēkoja dominējošos priekšstatus automobiļu nozarē. Duster ir ne tikai minimālisma garā veidots SUV, bet arī pievilcīgs auto ar izcilām bezceļu spējām. Izdošanos atkal apliecina komerciālie panākumi.
PANĀKUMU STĀSTS, KAS TURPINĀS
Šodien Dacia zīmols ir pārstāvēts 44 Eiropas un Vidusjūras reģiona valstīs un tam ir vairāk nekā 7 miljoni klientu.

Sāga turpinās. Jauna revolūcija ir pavisam tuvu – Spring ir neliels automobilis, kas padara elektrisko piedziņu pieejamu lielākajai daļai klientu.

VAI VĒLATIES UZZINĀT VAIRĀK PAR DACIA?

Dacia Filozofija
Dacia filozofija