DACIA HIBRĪDA TEHNOLOĢIJAS

Labākais, kas pieejams, un nekādu izmaiņu paradumos!
KĀ TAS DARBOJAS
Hibrīds apvieno tradicionālo iekšdedzes dzinēju un elektrisko motoru, kas pilda vairākas funkcijas.
hybrid 155
Dacia Duster - hybrid 155
full hybrid
Veidojums
1 iekšdedzes dzinējs
Automātiskā pārnesumkārba ar vairākiem režīmiem bez sajūga
1 piedziņas akumulators 280V, kas uzlādējas pats

Akumulatora uzlādēšana
Braucot, akumulators uzlādējas pats, izmantojot bremzēšanas un palēnināšanās laikā atgūto enerģiju, bez nepieciešamības pieslēgties elektrotīklam.
Darbības princips
Elektromotors nodrošina 100% elektrisko braukšanu un papildina benzīna dzinēju ar jaudu pārējos braukšanas posmos. Atgūtā enerģija tiek pārveidota elektrībā, lai papildinātu piedziņas akumulatora uzlādi.
Pārnesumkārba ar vairākiem režīmiem automātiski pati izvēlas vienu no trim braukšanas režīmiem:
  • 100% elektriskais
  • Elektriskā un benzīna piedziņa
  • Pilnībā 100% benzīna piedziņas režīmā
Priekšrocības
  • Braukšanas uzsākšana no vietas vienmēr 100% elektriski.
  • Degvielas patēriņš un CO₂ izmeši samazināti līdz pat 40%* salīdzinājumā ar benzīna dzinēju ar līdzīgām īpašībām.
  • 80% no braukšanas laika pilsētā iespējams veikt pilnībā elektriski.
* Pilsētas patēriņa ciklā
hybrid-G 150 4x4
Dacia Duster - hybrid-G 150 4x4
bi-fuel mild hybrid
Veidojums
1 iekšdedzes dzinējs
1 starteris-ģenerators
Automātiskā 6 pakāpju divsajūgu pārnesumkārba
1 elektriskais motors ar divpakāpju pārnesumkārbu
1 LPG tvertne blakus benzīna tvertnei

Akumulatora uzlādēšana
Braucot, akumulators uzlādējas pats, izmantojot bremzēšanas un palēnināšanās laikā atgūto enerģiju, bez nepieciešamības pieslēgties elektrotīklam.
Darbības princips
Elektromotors nodrošina 100% elektrisko braukšanu un papildina benzīna dzinēju ar jaudu pārējos braukšanas posmos. Atgūtā enerģija tiek pārveidota elektrībā, lai papildinātu piedziņas akumulatora uzlādi.
Starp benzīna un LPG režīmiem var pārslēgties gan automātiski, gan pēc vajadzības, izmantojot atsevišķu pogu.

4x4 modelī, izmantojot stūres pārnesumu pārslēgšanas svira bez sajūga. Režīma selektors nodrošina piecus braukšanas režīmus:
  • Auto
  • Sniegs
  • Dubļi/smiltis
  • Bezceļa
  • Eco
Priekšrocības
  • Braukšanas uzsākšana no vietas vienmēr 100% elektriski.
  • 60% no braukšanas pilsētā iespējams veikt pilnībā elektriski
  • Automātiskā pārnesumkārba, ko papildina stūres pārslēgšanas sviras, ļauj braukt dinamiski un droši.
  • Ekspluatācijas izmaksas un CO₂ izmeši samazināti līdz pat 30%* salīdzinājumā ar benzīna dzinēju ar līdzīgām īpašībām.
  • LPG izmaksas var būt līdz 40%* zemākas nekā benzīnam, nodrošinot apmēram 30 € ietaupījumu pilnai tvertnei.
  • Vairāk nekā 1 480 km kopējais nobraukums, pateicoties divām tvertnēm un elektriskajai piedziņai.
* Eiropas vidējā LPG cena 5. maijā 2025. gadā: 0,83 €, benzīna cena: 1,47 €
mild hybrid 130 4x4
Dacia Duster - mild hybrid 130 4x4
mild hybrid
Veidojums
1 iekšdedzes dzinējs
1 starteris-ģenerators
1 48V akumulators ar pašuzlādes funkciju
1 aizmugurējo riteņu piedziņas vārpsta

Akumulatora uzlādēšana
Braucot, akumulators uzlādējas pats, izmantojot bremzēšanas un palēnināšanās laikā atgūto enerģiju, bez nepieciešamības pieslēgties elektrotīklam.
Darbības princips
Iekšdedzes dzinējs saņem papildu griezes momentu no startera-ģeneratora enerģijas visprasīgākajos braukšanas brīžos, piemēram, braukšanas uzsākšanā no vietas un paātrinājumā.
Starteris-ģenerators tiek izmantots arī 48V piedziņas baterijas uzlādei.
4x4 Terrain Control ļauj izvēlēties no 5 braukšanas režīmiem:
  • Auto
  • Sniegs
  • Dubļi/smiltis
  • Bezceļa
  • Eco
Priekšrocības
Degvielas patēriņu un CO₂ izmešus iespējams samazināt līdz 10% salīdzinājumā ar benzīna dzinēju ar līdzīgām īpašībām.
mild hybrid 140
Dacia Duster - mild hybrid 140
mild hybrid
Veidojums
1 iekšdedzes dzinējs
1 starteris-ģenerators
1 48V akumulators ar pašuzlādes funkciju kustībā

Akumulatora uzlādēšana
Braucot, akumulators uzlādējas pats, izmantojot bremzēšanas un palēnināšanās laikā atgūto enerģiju, bez nepieciešamības pieslēgties elektrotīklam.
Darbības princips
Iekšdedzes dzinējs saņem papildu griezes momentu no startera-ģeneratora enerģijas visprasīgākajos braukšanas brīžos, piemēram, braukšanas uzsākšanā no vietas un paātrinājumā.
Starteris-ģenerators tiek izmantots arī 48V piedziņas baterijas uzlādei.
Priekšrocības
Degvielas patēriņš samazināts līdz pat 10%* salīdzinājumā ar benzīna dzinēju ar līdzīgām īpašībām.

SALĪDZINIET ABU TEHNOLOĢIJU PRIEKŠROCĪBAS

mild hybrid 140 mild hybrid 130 4x4 hybrid 155     hybrid-G 150 4x4     
Tehnoloģija   mild hybrid mild hybridfull hybrid     mild hybrid     
Enerģija  benzīns + elektrība        benzīns + elektrība        benzīns + elektrība        benzīns + LPG + elektrība
Izmaksu un patēriņa samazinājums  Patēriņš var samazināties pat par 10%1Patēriņš var samazināties pat par 10%1Patēriņš var samazināties pat par 40%1Līdz pat 30%² zemākas ekspluatācijas izmaksas  
Braukšana pilnībā 100% elektriskajā režīmā  Jā, līdz pat 80% no pilsētas braukšanas notiek 100% elektriskajā režīmā  Jā, līdz pat 60% no pilsētas braukšanas notiek 100% elektriskajā režīmā  
Elektriskā pastiprinātāja sistēma iekšdedzes dzinējam  
Automātiskā dzinēja apturēšana un uzsākšana  
Akumulatora uzlāde kustībā       
Braukšanas uzsākšana ar elektromotoru  
Piedziņas kapacitāte1,5t1,5t1t1,5t
1 Salīdzinot ar ekvivalentu benzīna dzinēju pilsētas ciklā, degvielas patēriņš var mainīties atkarībā no auto lietošanas un vadītāja braukšanas stila
2 Eiropas vidējā LPG cena 5. maijā 2025. gadā: 0,83 €, benzīna cena: 1,47 €
Duster hibrīdautomobiļu priekšrocības
Dacia Duster icon
MOBILITĀTE BEZ ROBEŽĀM
nobraukuma rezerve līdz 800 km
Dacia Duster icon
VIDEI DRAUDZĪGĀKS HYBRID 140
CO2 emisija no 105 g/km
Dacia Duster icon
ĒRTA VADĪŠANA
Automātiskā pārnesumkārba padara ikdienas braucienus ērtākus un vienkāršākus.
Dacia Duster icon
BEZ UZLĀDES
Akumulators uzlādējas automātiski palēnināšanās un bremzēšanas laikā.
VAI JUMS VĒL IR JAUTĀJUMI?
CIK ILGI KALPO DACIA HIBRĪDIEKĀRTAS AKUMULATORS?
Jūsu Duster hibrīdiekārtas vilces akumulatoram ir 8 gadu jeb 160 000 km garantija.
VAI DACIA HIBRĪDAUTOMOBIĻI VAR VEIKT TĀLUS BRAUCIENUS?
Jā, hibrīdautomobiļa nobraukuma rezerve ir lielāka nekā automobilim ar benzīna dzinēju, jo tas pārmaiņus izmanto dažādus enerģijas avotus.
KĀ DARBOJAS DUSTER MILD HYBRID DZINĒJS?
Duster Mild Hybrid spēka agregāts nenodrošina braukšanu 100% elektriskā režīmā.
Mild Hybrid jeb vieglais hibrīds ietver iekšdedzes dzinēju un elektromotoru, kas nodrošina papildu griezes momentu un jaudu, kad tas nepieciešams visvairāk, proti, uzsākot kustību un paātrinoties.
Tā rezultātā dzinējs ir atsaucīgāks un braukšana kļūst dinamiskāka, savukārt degvielas patēriņš un emisija ir mazāka nekā līdzīgam iekšdedzes dzinējam.
KĀ UZLĀDĒT DACIA HIBRĪDAUTOMOBIĻA AKUMULATORU?
Nav nekā vienkāršāka! Hibrīdautomobiļu (full hybrid un mild hybrid) akumulatorus nav nepieciešams uzlādēt no elektriskā tīkla. Tie uzlādējas automātiski palēnināšanās un bremzēšanas laikā.