Tehnoloģija
Duster Hybrid 155 apvieno 109 ZS⁵ 4 cilindru dzinēju, 49 ZS⁵ elektro motoru, 1,4 kWh (280 V) akumulatoru un inovatīvu bezsajūga vairāku režīmu automātisko pārnesumu kārbu.
Darbības princips
Ar 155 ZS un 205 Nm maksimālo griezes momentu⁶, Duster full hybrid piedziņas ļauj dinamiski uzsākt braukšanu 100% elektro režīmā un nodrošina strauju paātrinājumu. Kustībā akumulators tiek uzlādēts, izmantojot enerģijas atgūšanu no bremzēšanas un palēnināšanās, ļaujot pilsētā braukt līdz pat 80% laika ar 100% elektrisko piedziņu.
1 Kombinētā jauda 155 ZS 2 Pilsētā, izmantojot WLTP ciklu 3 Atbilstoši WLTP protokolam – vērtības var mainīties atkarībā no versijas un izvēlētajām opcijām 4 Pilsētas vidē 5 Nominālā jauda 155 ZS, faktiskā jauda 158 ZS 6 Elektromotors: 205 Nm, iekšdedzes dzinējs: 172 Nm griezes moments
Dinamisks dzinējs
Spēka piedziņa – mild hybrid 140
Spēka piedziņa140 ZS
mild hybrid
Līdz pat10 %
degvielas patēriņa samazinājums¹
No129 g/km
CO2 emisijas 2
Līdz pat230 Nm
griezes moments
Tehnoloģija
140 ZS spēka piedziņa apvieno jaunas paaudzes 3 cilindru 1,2 l turbo benzīna dzinēju, kas balstīts uz Millera ciklu (optimizēta efektivitāte un mazāk sūknēšanas zudumu), ar vieglo 48 V hybrid sistēmu un 6 pakāpju manuālo pārnesumkārbu.
Darbības princips
Hybrid sistēma sniedz atbalstu benzīna dzinējam starta un paātrinājuma laikā, nodrošinot optimālu braukšanas komfortu un aptuveni 10% zemāku vidējo degvielas patēriņu (5,71 L/100 km), kā arī CO₂ emisijas (129 g/km) samazinājumu salīdzinājumā ar līdzvērtīgas jaudas benzīna dzinēju.
1 WLTP kombinētajā ciklā 2 Atbilstoši WLTP protokolam – vērtības var mainīties atkarībā no versijas un izvēlētajām opcijām
Ceļš ārpus ierastā
Piedziņas bloks mild hybrid 130 4x4
4x4 motors130 ZS
mild hybrid
Līdz pat10 %
degvielas patēriņa samazinājums¹
No135 g/km
CO2 emisijas2
Līdz pat230 Nm
griezes moments
Tehnoloģija
Dacia Duster 130 4x4 ar pilnpiedziņu un 6 pakāpju manuālo ātrumkārbu nodrošina 5 braukšanas režīmus, pateicoties Terrain Control sistēmai, kas piemērota jebkura veida ceļiem.
3 cilindru 1,2 l turbo dzinējs darbojas kopā ar vieglo 48 V hybrid sistēmu.
Darbības princips
Braukšanas uzsākšanas no vietas un paātrinājuma laikā hybrid sistēma samazina degvielas patēriņu un CO₂ emisijas, vienlaikus nodrošinot izcilu braukšanas komfortu un prieku.
Reģeneratīvā bremzēšana nemanāmi uzlādē 0,8 kWh akumulatoru, nodrošinot vadītājam vienmērīgu braukšanas pieredzi.
1 WLTP kombinētajā ciklā 2 Atbilstoši WLTP protokolam – vērtības var mainīties atkarībā no versijas un izvēlētajām opcijām
Autovadītājiem, kuri daudz brauc
ECO-G 100
Spēka piedziņa100 ZS
Bi-fuel (benzīns + LPG)
Līdz pat30 %
zemākas ekspluatācijas izmaksas1
No122 g/km
CO2 emisijas2
Līdz pat1300 km
no braukšanas attāluma3
Tehnoloģija
Ideāli piemērots ilgstošiem braucieniem visu gadu – ECO-G 100 ir bi-fuel benzīna/LPG piedziņa ar atsevišķām tvertnēm katram degvielas veidam.
ECO-G 100 spēka piedziņa darbojas kopā ar 6 pakāpju manuālo pārnesumkārbu.
Darbība
Režīmu maiņa starp benzīnu un LPG iespējama gan manuāli, gan automātiski, un tvertnes nodrošina dzinēju ar degvielu secīgi pēc rezerves daudzuma.
1 Eiropas vidējā LPG cena 5. maijā 2025. gadā: 0,83 €, benzīna cena: 1,47 € 2 Atbilstoši WLTP protokolam – vērtības var mainīties atkarībā no versijas un izvēlētajām opcijām 3 Atbilstoši WLTP kombinētā cikla protokolam
Kopējais nobraukums ar benzīna un sašķidrinātās gāzes tvertnēm
Hybrid-G 150 4x4 spēka piedziņa
Spēka piedziņa150 ZS
mild hybrid 1
Līdz pat30 %
zemākas ekspluatācijas izmaksas2
No116 g/km
CO2 emisijas3
Brauciet60 %
100% elektriskā piedziņa visu laiku4
Tehnoloģija
Benzīns/LPG bi-fuel 4x4 hybrid savieno 140 ZS 1,2 l 48V mild-hybrid dzinēja spēku priekšā ar 13 ZS elektromotora spēku aizmugures asī.
Iekšdedzes dzinējs ir kombinēts ar 6 ātrumu divsajūgu automātisko pārnesumkārbu, un elektriskais motors ar divu ātrumu kārbu, kā arī neitrālo pārnesumu.
Darbības princips
Kustībā akumulators tiek uzlādēts, izmantojot enerģijas atgūšanu no bremzēšanas un palēnināšanās, ļaujot pilsētā braukt līdz pat 60% laika ar 100% elektrisko piedziņu.
Pateicoties uz paneļa integrētajam slēdzim, degvielas veida maiņa notiek ātri un nemanāmi.
1 150 ZS kombinētā jauda 2 Eiropas vidējā LPG cena 5. maijā 2025. gadā: 0,83 €, benzīna cena: 1,47 € 3 Atbilstoši WLTP protokolam – vērtības var mainīties atkarībā no versijas un izvēlētajām opcijām 4 Pilsētas vidē