Dacia hybrid dzinēja tehnoloģija

Viss labākais no abām pusēm – izbaudiet priekšrocības, neko nemainot savā ikdienā!

Plašs Bigster hybrid dzinēju klāsts

Hybrid apvieno parasto benzīna dzinēju ar elektrisko motoru, kas pilda dažādas funkcijas.
hybrid 155
Technologie hybrid 155 - Dacia Bigster
full hybrid
Struktūra
Iekšdedzes dzinējs
Automātiskā pārnesumkārba ar vairākiem režīmiem, kurai nav sajūga
280V piedziņas akumulators ar pašuzlādes funkciju

Akumulatora uzlāde
Nav nepieciešams pieslēgties kontaktligzdai. Akumulators uzlādējas kustībā, izmantojot enerģiju, kas tiek atgūta bremzēšanas un palēnināšanās laikā.
Darbība
Elektromotors nodrošina 100% elektrisko braukšanu un, nepieciešamības gadījumā, pastiprina benzīna dzinēja jaudu. Atgūtā enerģija tiek pārveidota elektrībā, lai papildinātu piedziņas akumulatora uzlādi.
Automātiskā pārnesumkārba ar vairākiem režīmiem automātiski pati izvēlas vienu no trim braukšanas režīmiem:
  • 100% elektriskais
  • elektriskais + benzīna
  • 100% benzīna
Priekšrocības
  • Braukšanas uzsākšana no vietas vienmēr notiek 100% elektriskajā režīmā.
  • Degvielas patēriņš un CO₂ emisijas samazinātas līdz pat 40%* salīdzinājumā ar ekvivalentu benzīna dzinēju.
  • 80% pilsētas braukšanas laika notiek 100% elektriskajā režīmā.
*Degvielas patēriņš pilsētas ciklā
MHEV (mild hybrid) 140
Dacia Duster - mild hybrid 140
MHEV (mild hybrid)
Struktūra
Iekšdedzes dzinējs
Starteris-ģenerators
Braucot, 48V akumulators pats uzlādējas

Akumulatora uzlāde
Nav nepieciešams pieslēgties kontaktligzdai. Akumulators uzlādējas kustībā, izmantojot enerģiju, kas tiek atgūta bremzēšanas un palēnināšanās laikā.
Darbība
Starteris-ģenerators nodrošina iekšdedzes dzinējam papildu griezes momentu visintensīvākajos braukšanas brīžos, piemēram, braukšanas uzsākšanā no vietas un paātrināšanas laikā.
Tas tiek izmantots arī 48V piedziņas akumulatora uzlādēšanai.
Priekšrocības
Degvielas patēriņš samazināts līdz pat 10%* salīdzinājumā ar ekvivalentu benzīna dzinēju.
MHEV (mild hybrid) 130 4x4
Dacia Duster - mild hybrid 130 4x4
MHEV (mild hybrid)
Struktūra
Iekšdedzes dzinējs
Starteris-ģenerators
Akumulators ar pašuzlādes funkciju braucot
Kardānvārpsta, kas pārvada griezes momentu uz aizmugurējiem riteņiem

Akumulatora uzlāde
Nav nepieciešams pieslēgties kontaktligzdai. Akumulators uzlādējas kustībā, izmantojot enerģiju, kas tiek atgūta bremzēšanas un palēnināšanās laikā.
Darbība
Starteris-ģenerators nodrošina iekšdedzes dzinējam papildu griezes momentu visintensīvākajos braukšanas brīžos, piemēram, braukšanas uzsākšanā no vietas un paātrināšanas laikā. Tas tiek izmantots arī 48V piedziņas akumulatora uzlādēšanai.
4x4 Terrain Control ļauj izvēlēties no 5 braukšanas režīmiem:
  • Auto
  • Sniegs
  • Dubļi/smiltis
  • Bezceļa
  • Eco
Priekšrocības
Degvielas patēriņš un CO₂ emisijas samazinātas līdz pat 10%* salīdzinājumā ar ekvivalentu benzīna dzinēju.
MHEV (mild hybrid) - G 140
Technologie Mild hybrid 140 - Dacia Bigster
bi-fuel mild hybrid
Struktūra
Iekšdedzes dzinējs
Starteris-ģenerators
Akumulators ar pašuzlādes funkciju braucot
LPG balons blakus benzīna tvertnei

Akumulatora uzlāde
Nav nepieciešams pieslēgties kontaktligzdai. Akumulators uzlādējas kustībā, izmantojot enerģiju, kas tiek atgūta bremzēšanas un palēnināšanās laikā.
Darbība
Transportlīdzeklis vienmēr sāk braukt benzīna režīmā un pēc tam var pāriet uz LPG režīmu.
Režīmu maiņa iespējama automātiski vai manuāli ar speciālu pogu.
Starteris-ģenerators nodrošina iekšdedzes dzinējam papildu griezes momentu visintensīvākajos braukšanas brīžos, piemēram, braukšanas uzsākšanā no vietas un paātrināšanas laikā.
Tas tiek izmantots arī 48V piedziņas akumulatora uzlādēšanai.
Priekšrocības
  • LPG izmaksas ir līdz 40% zemākas nekā benzīnam, kas ļauj ietaupīt apmēram 30 € par katru pilnu bāku.
  • CO₂ emisijas samazinātas līdz 10%, savukārt sīko daļiņu daudzums – par 90% mazāks.
  • Pateicoties divām tvertnēm, nobraucamais attālums pārsniedz 1 480 km.
*Vidējā LPG cena Eiropā 2025. gada 5. maijā bija 0,83 € salīdzinājumā ar 1,47 € par benzīnu.
hybrid-G 150 4x4
Technologie hybrid-G 150 - Dacia Bigster
bi-fuel mild hybrid
Iekšdedzes dzinējs
Starteris-ģenerators
Automātiskā 6 pakāpju divsajūgu pārnesumkārba
Elektromotors ar divpakāpju ātrumu pārnesumkārbu
LPG balons blakus benzīna tvertnei

Akumulatora uzlāde
Nav nepieciešams pieslēgties kontaktligzdai. Akumulators uzlādējas kustībā, izmantojot enerģiju, kas tiek atgūta bremzēšanas un palēnināšanās laikā.
Darbība
Elektromotors nodrošina 100% elektrisko braukšanu un, nepieciešamības gadījumā, pastiprina iekšdedzes dzinēja jaudu. Atgūtā enerģija tiek pārveidota elektrībā, lai papildinātu piedziņas akumulatora uzlādi. Starp benzīna un LPG režīmiem var pārslēgties gan automātiski, gan pēc vajadzības, izmantojot atsevišķu pogu.
4x4 versijā, papildus pārnesumu maiņai ar stūres svirām bez sajūga. Režīma selektors ļauj izvēlēties no 5 braukšanas režīmiem:
  • Auto
  • Sniegs
  • Dubļi/smiltis
  • Bezceļa
  • Eco
Priekšrocības
  • Braukšanas uzsākšana no vietas vienmēr notiek 100% elektriskajā režīmā.
  • 60% pilsētas braukšanas laika notiek 100% elektriskajā režīmā.
  • Automātiskā pārnesumkārba ar stūres pārslēgšanas svirām nodrošina dinamisku un drošu braukšanu.
  • Līdz pat 30%* zemākas ekspluatācijas izmaksas un mazākas CO₂ emisijas nekā ekvivalentam benzīna dzinējam.
  • LPG izmaksas ir līdz 40% zemākas nekā benzīnam, kas ļauj ietaupīt apmēram 30 € par katru pilnu bāku.
  • Līdz pat 1 480 km kopējais nobraukums, izmantojot divas tvertnes un elektrisko enerģiju.
*Vidējā LPG cena Eiropā 2025. gada 5. maijā bija 0,83 € salīdzinājumā ar 1,47 € par benzīnu.

Salīdziniet hybrid tehnoloģiju priekšrocības

hybrid 155 mild hybrid 140mild hybrid 130 4x4mild hybrid-G 140
Tehnoloģija  full hybridmild hybrid mild hybrid mild hybrid
Dzinējs un transmisija  benzīns + elektrība  benzīns + elektrība  benzīns + elektrība  benzīns + LPG + elektrība     
Braukšana 100% elektriski  Jā, līdz pat 80% no pilsētas braukšanas notiek 100% elektriskajā režīmā  
Atbalsts iekšdedzes dzinējam  
Automātiska dzinēja ieslēgšana un izslēgšana  
Akumulatora uzlāde braukšanas laikā  
Elektriskais dzinēja starts  
Degvielas ietaupījums  Līdz pat 40%¹ zemāks degvielas patēriņš  Degvielas patēriņš var samazināties pat par 10%²  Degvielas patēriņš var samazināties pat par 10%²  Ietaupījums līdz 30 €³ uz pilnu degvielas bāku  
Maksimālā piekabes masa  1 tonna1,5 tonna1,5 tonna1,5 tonna
1 Salīdzinot ar ekvivalentu benzīna dzinēju pilsētas ciklā, degvielas patēriņš var mainīties atkarībā no auto lietošanas un vadītāja braukšanas stila.
2 Salīdzinot ar ekvivalentu benzīna dzinēju kombinētajā ciklā, degvielas patēriņš var mainīties atkarībā no auto lietošanas un vadītāja braukšanas stila.
3 Vidējā LPG cena Eiropā 2025. gada 5. maijā bija 0,83 € salīdzinājumā ar 1,47 € par benzīnu.

Hybrid transportlīdzekļu priekšrocības

electrical and combustion-powered
Elektriskā un benzīna piedziņa
Nobraukums svārstās no 800 līdz 1 400 km (atkarībā no dzinēja), bez nepieciešamības papildus uzlādēt.
No purchase penalties
Iegāde bez papildus izmaksām
CO₂ izmeši sākot no 104 g/km, atkarībā no dzinēja veida.
Driving comfort
Braukšanas komforts
Hybrid 155 automātiskā ātrumkārba nodrošina ērtāku ikdienas braukšanu.
No plugging in
Nav nepieciešams uzlādēt
Braucot, elektriskā baterija tiek uzlādēta automātiski, izmantojot bremzēšanu un palēnināšanos.

Vai jums ir jautājumi?

Cik ilgi kalpo akumulators Dacia hybrid dzinējā?
Hybrid versijas piedziņas akumulatoram garantija ir 8 gadi vai 160 000 km, savukārt vieglā hybrid versijai – 3 gadi bez nobraukuma ierobežojuma.
Vai Dacia hybrid transportlīdzekļi piemēroti ilgstošiem braucieniem lielā attālumā?
Jā, hybrid transportlīdzekļi var veikt lielākus attālumus nekā benzīna dzinēja automobiļi, jo tas spēj izmantot vairākus enerģijas avotus.

Mild hybrid 140 dzinējam Bigster nobraukuma attālums ir vairāk nekā 780 km, hybrid 155 – vairāk nekā 900 km, bet vieglā hybrid-G 140 gadījumā – pat vairāk nekā 1 400 km (kopējais nobraukums, izmantojot abas tvertnes - LPG un benzīnu).
Kāda veida dzinējs ir Bigster mild hybrid?
Tas ir transportlīdzekļa mild hybrid, kas palīdz benzīna dzinējam braukšanas uzsākšanā no vietas un paātrināšanās fāzēs, samazinot degvielas patēriņu un uzlabojot sniegumu. Pilnīgi 100% elektriska braukšana šajā gadījumā nav iespējama.
Tādēļ auto piedāvā elastīgāku un dinamiskāku braukšanu, vienlaikus ietaupot degvielu salīdzinājumā ar līdzvērtīgu benzīna dzinēju bez elektriskā agregāta.
Kā uzlādēt akumulatoru Dacia hybrid automobiļos?
Nav nekā vienkāršāka – hybrid transporta līdzekļu (full hybrid vai mild hybrid) akumulatoriem nav nepieciešams pieslēgums elektrotīklam, jo tie uzlādējas automātiski, kad transportlīdzeklis samazina ātrumu vai bremzē.