Tehnoloģija
Bigster Hybrid 155 apvieno 109 ZS⁵ 4 cilindru dzinēju, 49 ZS⁵ elektro motoru, 1,4 kWh (280 V) akumulatoru un inovatīvu bezsajūga vairāku režīmu automātisko pārnesumu kārbu.
Darbība
Ar 155 ZS un 205 Nm maksimālo griezes momentu⁶, Bigster pilnās hibrīdspēka piedziņas ļauj dinamiski uzsākt braukšanu 100% elektro režīmā un nodrošina strauju paātrinājumu. Braucot, akumulators uzlādējas pateicoties reģeneratīvajai bremzēšanai un enerģijas atgūšanai palēninoties, nodrošinot līdz 80% pilsētas braukšanas laiku elektro režīmā, kā arī dinamisku 100% elektro braukšanas uzsākšanu no vietas un strauju paātrinājumu. Akumulators tiek uzlādēts braucot, pateicoties reģeneratīvajai bremzēšanai, kas izmanto enerģijas atgūšanu palēninoties un bremzējot, ļaujot pilsētas braukšanā līdz 80% laika izmantot pilnīgi elektro režīmu.